Archiwizacja i opisywanie faktur + OCR
Lepsza wydajność zaczyna się od dobrej organizacji procesów biznesowych
Co zyskujesz?
Przede wszystkim produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.
Dlaczego system elliteq?
Wprowadzenie elektronicznego przepływu pracy (Workflow) i dokumentów elektornicznych wraz z archiwizacją jest doskonałą okazją do reorganizacji firmy, przyjrzenia się procesom w niej zachodzącym, ich długości oraz do usprawnienia zarządzania. Dobrze skonfigurowany obieg stanowi również klamrę scalającą rozproszone terytorialnie oddziały czy zakłady. Poprawia się logistyka przedsiębiorstwa, miedzy innymi dzięki monitorowaniu tak kluczowych procesów jak obsługa zapytań ofertowych i zamówień, a zastosowanie np. elektronicznego obiegu akceptacji faktur przychodzących usprawnia i uspokaja zarządzanie zobowiązaniami finansowymi firmy.
Archiwizacja faktur elektronicznych i opisywanie faktur Kosztowych + OCR
więcej . . .
Archiwizacja faktur elektronicznych - korzyści:
- Oszczędność czasu rejestracji i archiwizacji
- Znaczące skrócenie czasu dostępu do danych z zarejestrowanych faktur zanim zostaną zaksięgowane
- Odciążenie wykwalifikowanych służb księgowych od mechanicznych prac przepisywania danych
- Uzyskanie niezwiązanego z systemem ERP/FK środowiska raportowania ilościowego i wartościowego z bazy faktur
- Bezpieczeństwo dokumentów finansowych

Archiwizacja faktur elektronicznych w Twojej firmie- oszczędzaj czas i pieniądze
Każdego dnia małe i duże firmy przyjmują faktury od swoich kontrahentów. Obecnie większość tych dokumentów ma formę elektroniczną i jest przesyłana za pomocą maila. Jeśli przesyłki te adresowane są na imienne skrzynki mailowe pracowników - jest tylko kwestią czasu, kiedy będziemy mieli do czynienia z zagubieniem ważnych faktur elektronicznych. Dlatego wychodzimy naprzeciw wymaganiom klientów i oferujemy archiwizację faktur w formie elektronicznej. Dlaczego warto? Nowoczesna archiwizacja faktur elektronicznych monitoruje wybrane skrzynki mailowe i wykrywa w nich przesyłki o cechach dokumentów typu faktura elektroniczna - charakterystyczne słowa w tytule maila, jego treści, charakterystyczne słowa i format załącznika. Następnie archiwizuje w cyfrowym repozytorium dokumentów systemu Elliteq cały mail w oryginalnej formie wymaganej przez ustawę, natomiast załącznik - e-faktura - jest wyodrębniony i poddany obiegowi workflow - opisanie i akceptacja faktury. W efekcie zyskujemy wygodne, łatwo przeszukiwalne archiwum dokumentów typu faktura elektroniczna. Warto zwrócić uwagę, że w przypadku kontroli tak wewnętrznej jak i zewnętrznej, każda firma korzystająca z elliteq dla faktur elektronicznych, ma szybki dostęp do wszystkich faktur i szczegółów ich dekretacji bez konieczności raportowania z systemu finansowo-księgowego. Inwestując w nasz program do archiwizacji faktur, budujesz bezpieczne archiwum faktur w jednym miejscu służące pracownikom do wygodnej codziennej pracy z fakturami oraz jako źródło zasilania systemu finansowo-księgowego danymi z procesu opisywania faktury. Warto zwrócić uwagę także na fakt, że archiwizacja faktur elektronicznych w systemie Elliteq pozwoli przechowywać wszystkie faktury zgodnie z wymaganymi normami prawnymi oraz odciążyć pracowników od ręcznego przepisywania danych Zatem nasza archiwizacja faktur to niezbędny element dla zapewnienia ładu w Twojej firmie.
Opisywanie faktur kosztowych OCR może być proste
Zastanawiasz się jak opisać fakturę kosztową? Niezależnie czy potrzebujesz opisać faktury kosztowe czy je archiwizować w bezpieczny sposób - nasz program zrobi to za Ciebie w szybki i sprawny sposób. Opisywanie faktur kosztowych to bardzo mozolna praca. Jednak z naszą technologią OCR zaoszczędzisz sporo czasu. Z kolei praca działu księgowego lub kadrowego stanie się bardziej wydajna. Wypróbuj już teraz i skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza elektronicznego. Zapraszamy!
Produkt zawiera:
- Repozytorium dokumentów zamodelowanie dla archiwizacji faktur
- Niezależna od urządzenia skanującego aplikacja skanująca
- Dedykowane profile skanowania dla faktur
- Formularz metadanych dla faktur
- Funkcjonalność OCR dla indeksowania „przeciągnij i upuść”
- Przygotowanie dla integracji z bazą kontrahentów i systemu FK
- Możliwość wykorzystania systemu kodów kreskowych
Kto skorzysta:
- Księgowość
- Kancelaria/Sekretariat
- Dział kontrolingu
- Główny księgowy
- Dyrektor finansowy