System elliteq
Bezpieczny i dopasowny do potrzeb kompleksowy system workflow
Jakość sprawdzona przez liderów rynku
Zyskujesz produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność, jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.
System elliteq to profesjonalny program klasy ECM stanowiący „platformę” do realizacji procesów masowej digitalizacji dokumentów, projektowania logicznych struktur repozytoriów cyfrowych, formularzy dokumentów i modelowania procesów workflow dla praktycznie dowolnych procesów biznesowych i komunikowania ich z systemami informatycznymi Klientów.
System elliteq składa się z niezależnych modułów, pozwalających na zarządzanie dokumentami (ARVest), procesami biznesowymi (FLOWer), przetwarzaniem dokumentacji papierowej na cyfrową (FLEXer + SCANport). Całość oparta jest na bezpiecznym archiwum dokumentów XDS.
Wszystkie dokumenty w jednym, bezpiecznym miejscu.
ARVest
elliteq ARVest klasy DMS (Document Management System) pozwala na bezpieczne archiwizowanie, przetwarzanie i zarządzanie dokumentami elektronicznymi, gwarantując kontrolę dostępu, śledzenie zmian, automatyczne wersjonowanie, redukcję kosztów przechowywania oraz efektywne raportowanie.
Redukuje koszty przechowywania i dostępu do dokumentów i ich treści, gwarantuje ochronę danych i umożliwia w pełni kontrolowaną pracę z dokumentami oraz ich błyskawiczne wyszukiwanie i powiązane z nimi sprawy.
Podstawowe korzyści:
- Gwarancja bezpiecznego przechowywania informacji
- Kontrola dostępu: wysoko autoryzowany dostęp do wszelkich zabiegów na dokumencie (np. odczyt, edycja, utworzenie wersji, zmiana statusu)
- Śledzenie i trwała rejestracja dokonywanych zmian dokumentu i jego metadanych
- Automatyczne wersjonowanie dokumentu i metadanych
- Check in/Check out dokumentu
- Redukcja przestrzeni i kosztów przechowywania
- Dynamiczne raportowanie dzięki zastosowaniu folderów wyszukiwania
- Przejrzysty i intuicyjny interfejs
- Wszechstronne powiązania – możliwość łączenia dokumentów i obiektów w różnych folderach
- Łatwe znalezienie potrzebnych dokumentów na podstawie różnych kryteriów
- Różne poziomy poufności dokumentów na podstawie przyznawanych uprawnień
- Zgodność z przepisami – moduł spełnia normy prawne i branżowe
Elektroniczny system obiegu dokumentów i spraw.
FLOWer
elliteq FLOWer to profesjonalny system workflow, który usprawnia zarządzanie firmą poprzez automatyzację procesów biznesowych i zapewnia kontrolę nad ich terminowością. Dzięki elastycznym dostosowaniom procesów do specyfiki firmy, intuicyjnemu interfejsowi oraz pełnej rejestracji zdarzeń, użytkownicy zyskują narzędzie do doskonalenia organizacji przedsiębiorstwa i podnoszenia efektywności pracy.
Dodatkowo, system oferuje obsługę nieobecności pracowników, automatyczne zastępstwa i powiadomienia, zapobiegając przestoju w procesach biznesowych.
Podstawowe korzyści:
- Eliminacja improwizacji w działaniu poprzez uporządkowanie procesów i kolejność zadań
- Zwiększenie wydajności dzięki dostępowi do właściwych informacji i dokumentów związanych ze sprawą
- Podwyższenie jakości pracy dzięki usystematyzowaniu powtarzalnych procesów
- Automatyczna kontrola reżimów czasowych i eliminacja wąskich gardeł w postaci spiętrzeń zadań
- Rejestracja historii spraw i budowa bazy wiedzy o sposobie obsługi wyjątków i precedensów
- Ograniczenie czasu wdrażania w obowiązki nowych pracowników
- Automatyczne powiadamianie i eskalacje przyśpieszające tempo realizacji procesów
- Eliminacja opóźnień dzięki definicji zastępstw lub ścieżek alternatywnych
Jednostkowe i masowe skanowanie oraz indeksowanie dokumentów.
ScanPort
elliteq ScanPort to narzędzie pozwalające na szybkie i efektywne skanowanie, zarządzanie oraz indeksowanie dużej ilości dokumentów. Umożliwia jednostkowe i masowe skanowanie dokumentów papierowych poprzez realizację scenariuszy skanowania (tak zwane profile skanowania), jednocześnie korygując jakość uzyskanego pliku graficznego dla zapewnienia najlepszej czytelności obrazu archiwizowanego w repozytorium cyfrowym.
Dodatkowo dzięki odczytywaniu kodów kreskowych i obsłudze OCR w 186 językach, znacząco usprawnia proces przechwytywania i archiwizacji dokumentów. To narzędzie, które przyspiesza pracę z dokumentami i optymalizuje ich jakość, co przekłada się na efektywność i wygodę pracy.
Podstawowe korzyści:
- Znaczne przyśpieszenie i ułatwienie skanowania dużych ilości dokumentów
- Wygodne środowisko porządkowania zeskanowanych masowo stron dokumentów (grupowanie, dzielenie, usuwanie wybranych stron itp.)
- Przechwytywanie obrazów nie tylko z urządzeń skanujących lecz również z poczty elektronicznej, faxów oraz folderów systemowych
- Optymalizacja objętości i jakości archiwizowanych obrazów dokumentów,
- Automatyczna korekta jakości obrazu dokumentu
- Możliwość pracy grupowej z funkcją blokowania aktualnie obsługiwanego dokumentu pozostałym użytkownikom
- Indeksowanie dokumentów ręczne, wspomagane walidatorami lub z pomocą OCR
- Tworzenie biblioteki profili skanowania realizujących dowolnie skomplikowane procesy przygotowania dokumentu do archiwizacji w e-Archiwum i uruchomienia procesu Workflow
- Odczyt kodów kreskowych i kodów QR
- Ustrukturyzowanie dokumentów dzięki metrykom metadanych
- SkanPort i OCR: rozpoznawanie tekstu w 186 językach
Inteligentna interpretacja treści i automatyczny odczyt.
FLEXer
elliteq FLEXer jest narzędziem, które inteligentnie interpretuje wynik OCR przeprowadzony na zeskanowanym dokumencie. Potrafi rozpoznawać typy dokumentów i rewolucyjnie uzupełnia proces indeksowania skanowanego dokumentu. Eliminuje to konieczność używania klawiatury do opisywania dokumentów, dzięki czemu praca jest szybsza i bardziej komfortowa. Dzięki inteligentnej interpretacji wyników OCR i umiejętności zapamiętywania „map” dokumentów, archiwizowanie dokumentów i ich metadanych może być jeszcze wydajniejsze.
FLEXer to narzędzie czyniące proces indeksacji dokumentów bardziej komfortowym, bezpiecznym oraz niebagatelnie oszczędzającym czas. FLEXer uczy się szczegółów dokumentu tworząc bibliotekę, z której sam korzysta w kolejnych przebiegach procesu opisywania dokumentów.
Podstawowe korzyści:
- Rewolucyjna automatyzacja procesu indeksacji dokumentów
- Automatyczna budowa bazy inteligentnych szablonów dokumentów
- Eliminacja klawiatury komputera z procesu opisania dokumentu
- Automatyczne odnajdywanie właściwych treści dla odpowiednich pól metryki dokumentu
- Możliwość konfigurowania reguł odczytu poszczególnych pól indeksowych poprzez zastosowanie wyrażeń regularnych lub eliminację zbędnych znaków
- Optymalizacja procesów dzięki automatycznemu rozpoznawaniu typów dokumentów i ich treści
- FLEXer uczy się i tworzy bibliotekę wzorców dokumentów, przyspieszając indeksację w przyszłości
Skomponuj swój elliteq
Określ swoje potrzeby, a my zaproponujemy odpowiednią konfigurację elliteq.