Procesy wyceny, ofertowania i sprzedaży
Kompleksowy system wspierający i automatyzujący procesy ofertowania i sprzedaży


Jesteś zainteresowany
naszymi rozwiązaniami dla biznesu:
Jakość sprawdzona przez liderów rynku
Zyskujesz produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność, jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.






























Optymalizuj proces ofertowania i sprzedaży z eOferta. Zyskaj szybki dostęp do kluczowych dokumentów, skróć czas przygotowywania ofert i zapewnij bezpieczeństwo poprawnych kalkulacji. Nasze rozwiązanie kompleksowo wspomaga cały proces ofertowania i sprzedaży, automatyzuje procesy po wygranej ofercie, integrując się elastycznie z innymi systemami. Z eOferta sprzedawanie staje się nie tylko skuteczniejsze, ale i bezpieczne.
Najważniejsze korzyści rozwiązania eOferta:
- bezpieczne i pewne elektroniczne archiwum cenników, zapytań ofertowych, zamówień, ofert i dokumentów powiązanych w relacje
- wiedza o historii procesu ofertowania, historia zmian treści oferty
- pewność poprawności kalkulacji, zakwalifikowania Klienta do odpowiedniej grupy rabatowej
- skrócenie procesu przygotowania ofert dzięki usystematyzowanemu i nadzorowanemu procesowi workflow wraz z mechanizmom zastępstw i powiadomień
- zgodność wysyłanej oferty z procedurami sprzedażowymi i marketingowymi firmy

Efektywne ofertowanie i sprzedaż
Optymalizacja procesów ofertowania to klucz do skutecznej sprzedaży. Dzięki eOferta zyskasz nie tylko uporządkowane i elastyczne narzędzia (jak cenniki, reguły rabatowania, historia zmian treści oferty), ale także szybki dostęp do wszystkich dokumentów źródłowych (jak zapytanie ofertowe, zamówienie, kalkulacja, cennik, opinie) w jednym miejscu „od ręki”.
Dodatkowo nasz program jest bardzo intuicyjny, dzięki temu każdy nowy sprzedawca bez większego problemu odnajdzie się w nowej technologicznej rzeczywistości.

Bezpieczeństwo i integracja
Nasze rozwiązanie gwarantuje bezpieczeństwo ofertowania, poprzez łatwe w wyszukiwaniu elektroniczne archiwum, historię procesu ofertowania, w tym historię negocjacji z klientem czy historię precedensów, czyli sposobu realizacji nietypowych zdarzeń biznesowych.
Funkcjonalność eOferta jest zintegrowana z: pocztą elektroniczną, systemem magazynowym (indeksy materiałowe), aplikacjami kosztorysującymi, CRM, do którego w momencie uzyskania statusu mówiącego o sukcesie sprzedaży, nastąpi transfer wszystkich niezbędnych danych łącznie z historią i wszystkimi wersjami kalkulacji czy obrazem dokumentacji zapytania ofertowego.

Gwarancja poprawności kalkulacji
Z eOferta otrzymasz nie tylko pewność co do poprawności kalkulacji, ale także zgodność z procedurami firmowymi i wysoką jakość wysyłanej dokumentacji. Twoja kalkulacja wysłana do Klienta, będzie tworzona zawsze na podstawie aktualnie zatwierdzonego szablonu oferty. Eliminuj ryzyko błędów, dzięki mechanizmom zastępstw, powiadomień i automatycznej eskalacji, co przekłada się na profesjonalne podejście do klienta.

Automatyzacja procesów ofertowania
Po wygranej ofercie rozpocznij automatyczne obiegi związane z umowami, budżetowaniem projektów, czy zleceniem produkcyjnym. Nasze rozwiązanie jest elastyczne i dostosowuje się do potrzeb, co pozwala na efektywne zarządzanie kolejnymi etapami procesu sprzedaży. Ofertowanie może też warunkowo wywoływać obiegi innych powiązanych spraw jak np. tworzenie umowy, zakładanie projektu i budżetowania, akceptacji faktury. W tym zakresie nasz produkt jest bardzo elastyczny.
Funkcjonalność
- archiwizację elektroniczną ofert i skojarzonych z nią dokumentów, w tym dokumentów skanowanych i otrzymywanych emailem
- repozytorium szablonów ofert
- repozytorium cenników i reguł rabatowania
- mechanizmy pozwalające budować struktury relacji pomiędzy dokumentami, sprawami, zadaniami
- predefiniowane ścieżki obiegu spraw (z opcją kroków ad-hoc)
- proste i zaawansowane mechanizmy wyszukiwania dokumentów i spraw
- możliwość zapamiętywania zapytań wyszukiwania dzięki czemu uzyskuje się zbiór dynamicznych raportów i zestawień
- automatyczne powiadomienia mailowe
- rejestrację i dostęp do pełnego logu historii zdarzeń
- możliwość zapisu komentarzy, opinii, ocen dzięki zaawansowanym elektronicznym „żółtym karteczkom” dla dokumentów i spraw
Zapewniamy skuteczną integrację z wszystkimi dostępnymi systemami klasy ERP*
* System ERP (ang. Enterprise Resources Planning) to oprogramowanie do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem.
Proste kroki do wdrożenia eOferta

Analiza
Zaczynamy od zaprezentowania działania systemu elliteq oraz od analizy Twoich potrzeb biznesowych i wymagań.
lub
tel.: 32 718 65 70
email: biuro@elliteq.pl

Rozwiązanie
Przygotowujemy projekt najlepszego rozwiązania dla Twojego biznesu z daną funkcjonalnością oraz dokonujemy jego personalizacji i optymalizacji.

Wdrożenie
Wdrażamy „skrojone na miarę” rozwiązanie i przeprowadzamy szkolenie. Zwykle trwa to 1-2 dni.

Opieka
Opiekujemy się naszym produktem, rozwijamy zgodnie z kolejnymi potrzebami Twojego biznesu, doradzamy oraz serwisujemy.
Poznaj inne możliwości elliteq
Skomponuj swój elliteq
Określ swoje potrzeby, a my zaproponujemy odpowiednią konfigurację elliteq.
Zapoznaj się z korzyściami i możliwościami elliteq na naszej stronie: