eOferta

Procesy wyceny, ofertowania i sprzedaży

Kompleksowy system wspierający i automatyzujący procesy ofertowania i sprzedaży

Główna ilustracja funkcjonalności elliteq - eOferta
Główna ilustracja funkcjonalności elliteq - eOferta

Wyślij do nas wiadomość

Pokażemy Ci pełne możliwości elliteq

Wypełniając formularz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez elliteq Sp. z o.o. podanych w formularzu, w celu i w zakresie niezbędnym do odpowiedzi na zadane przez Państwa pytanie lub przedstawienia oferty handlowej firmy elliteq Sp. z o.o. Mają Państwo prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi lub przeniesienia danych.

Jakość sprawdzona przez liderów rynku

Zyskujesz produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność, jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.

Optymalizuj proces ofertowania i sprzedaży z eOferta. Zyskaj szybki dostęp do kluczowych dokumentów, skróć czas przygotowywania ofert i zapewnij bezpieczeństwo poprawnych kalkulacji. Nasze rozwiązanie kompleksowo wspomaga cały proces ofertowania i sprzedaży, automatyzuje procesy po wygranej ofercie, integrując się elastycznie z innymi systemami. Z eOferta sprzedawanie staje się nie tylko skuteczniejsze, ale i bezpieczne.

Najważniejsze korzyści rozwiązania eOferta:

  • bezpieczne i pewne elektroniczne archiwum cenników, zapytań ofertowych, zamówień, ofert i dokumentów powiązanych w relacje
  • wiedza o historii procesu ofertowania, historia zmian treści oferty
  • pewność poprawności kalkulacji, zakwalifikowania Klienta do odpowiedniej grupy rabatowej
  • skrócenie procesu przygotowania ofert dzięki usystematyzowanemu i nadzorowanemu procesowi workflow wraz z mechanizmom zastępstw i powiadomień
  • zgodność wysyłanej oferty z procedurami sprzedażowymi i marketingowymi firmy
Ilustracja pokazująca funkcjonalność elliteq

Efektywne ofertowanie i sprzedaż

Optymalizacja procesów ofertowania to klucz do skutecznej sprzedaży. Dzięki eOferta zyskasz nie tylko uporządkowane i elastyczne narzędzia (jak cenniki, reguły rabatowania, historia zmian treści oferty), ale także szybki dostęp do wszystkich dokumentów źródłowych (jak zapytanie ofertowe, zamówienie, kalkulacja, cennik, opinie) w jednym miejscu „od ręki”.

Dodatkowo nasz program jest bardzo intuicyjny, dzięki temu każdy nowy sprzedawca bez większego problemu odnajdzie się w nowej technologicznej rzeczywistości.

Ilustracja pokazująca funkcjonalność elliteq

Bezpieczeństwo i integracja

Nasze rozwiązanie gwarantuje bezpieczeństwo ofertowania, poprzez łatwe w wyszukiwaniu elektroniczne archiwum, historię procesu ofertowania, w tym historię negocjacji z klientem czy historię precedensów, czyli sposobu realizacji nietypowych zdarzeń biznesowych.

Funkcjonalność eOferta jest zintegrowana z: pocztą elektroniczną, systemem magazynowym (indeksy materiałowe), aplikacjami kosztorysującymi, CRM, do którego w momencie uzyskania statusu mówiącego o sukcesie sprzedaży, nastąpi transfer wszystkich niezbędnych danych łącznie z historią i wszystkimi wersjami kalkulacji czy obrazem dokumentacji zapytania ofertowego.

Ilustracja pokazująca funkcjonalność elliteq

Gwarancja poprawności kalkulacji

Z eOferta otrzymasz nie tylko pewność co do poprawności kalkulacji, ale także zgodność z procedurami firmowymi i wysoką jakość wysyłanej dokumentacji. Twoja kalkulacja wysłana do Klienta, będzie tworzona zawsze na podstawie aktualnie zatwierdzonego szablonu oferty. Eliminuj ryzyko błędów, dzięki mechanizmom zastępstw, powiadomień i automatycznej eskalacji, co przekłada się na profesjonalne podejście do klienta.

Ilustracja pokazująca funkcjonalność elliteq

Automatyzacja procesów ofertowania

Po wygranej ofercie rozpocznij automatyczne obiegi związane z umowami, budżetowaniem projektów, czy zleceniem produkcyjnym. Nasze rozwiązanie jest elastyczne i dostosowuje się do potrzeb, co pozwala na efektywne zarządzanie kolejnymi etapami procesu sprzedaży. Ofertowanie może też warunkowo wywoływać obiegi innych powiązanych spraw jak np. tworzenie umowy, zakładanie projektu i budżetowania, akceptacji faktury. W tym zakresie nasz produkt jest bardzo elastyczny.

Funkcjonalność

  • archiwizację elektroniczną ofert i skojarzonych z nią dokumentów, w tym dokumentów skanowanych i otrzymywanych emailem
  • repozytorium szablonów ofert
  • repozytorium cenników i reguł rabatowania
  • mechanizmy pozwalające budować struktury relacji pomiędzy dokumentami, sprawami, zadaniami
  • predefiniowane ścieżki obiegu spraw (z opcją kroków ad-hoc)
  • proste i zaawansowane mechanizmy wyszukiwania dokumentów i spraw
  • możliwość zapamiętywania zapytań wyszukiwania dzięki czemu uzyskuje się zbiór dynamicznych raportów i zestawień
  • automatyczne powiadomienia mailowe
  • rejestrację i dostęp do pełnego logu historii zdarzeń
  • możliwość zapisu komentarzy, opinii, ocen dzięki zaawansowanym elektronicznym „żółtym karteczkom” dla dokumentów i spraw

Zapewniamy skuteczną integrację z wszystkimi dostępnymi systemami klasy ERP*

* System ERP (ang. Enterprise Resources Planning) to oprogramowanie do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem.

Proste kroki do wdrożenia eOferta

Ilustracja - proste kroki wdrożenia elliteq

Analiza

Zaczynamy od zaprezentowania działania systemu elliteq oraz od analizy Twoich potrzeb biznesowych i wymagań.

Ilustracja - proste kroki wdrożenia elliteq

Rozwiązanie

Przygotowujemy projekt najlepszego rozwiązania dla Twojego biznesu z daną funkcjonalnością oraz dokonujemy jego personalizacji i optymalizacji.

Ilustracja - proste kroki wdrożenia elliteq

Wdrożenie

Wdrażamy „skrojone na miarę” rozwiązanie i przeprowadzamy szkolenie. Zwykle trwa to 1-2 dni.

Ilustracja - proste kroki wdrożenia elliteq

Opieka

Opiekujemy się naszym produktem, rozwijamy zgodnie z kolejnymi potrzebami Twojego biznesu, doradzamy oraz serwisujemy.

Poznaj inne możliwości elliteq

Skomponuj swój elliteq

Określ swoje potrzeby, a my zaproponujemy odpowiednią konfigurację elliteq.

Wypełniając formularz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez elliteq Sp. z o.o. podanych w formularzu, w celu i w zakresie niezbędnym do odpowiedzi na zadane przez Państwa pytanie lub przedstawienia oferty handlowej firmy elliteq Sp. z o.o. Mają Państwo prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi lub przeniesienia danych.

Zapoznaj się z korzyściami i możliwościami elliteq na naszej stronie:

Umów się na termin prezentacji

Na niezobowiązującym pokazie poznasz korzyści i możliwości  wykorzystania systemu elliteq w Twoim biznesie.

* Pola wymagane
Zamów bezpłatną rozmowę z naszym menadżerem produktu

Oddzwonimy do Ciebie najszybciej jak to możliwe.

Wybierz dogodny termin rozmowy
Zostaw wiadomość - wkrótce odpowiemy

Wypełniając formularz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez elliteq Sp. z o.o. podanych w formularzu, w celu i w zakresie niezbędnym do odpowiedzi na zadane przez Państwa pytanie lub przedstawienia oferty handlowej firmy elliteq Sp. z o.o. Mają Państwo prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi lub przeniesienia danych.