Archiwizacja faktur elektronicznych i opisywanie faktur Kosztowych + OCR
Lepsza wydajność zaczyna się od dobrej organizacji procesów biznesowych
Co zyskujesz?
Przede wszystkim produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.
Aby przygotować rzetelną wycenę rozwiązania elliteq ECM, która będzie zgodna z Twoimi wymaganiami musimy poznać szereg parametrów charakteryzują obieg faktur w Twojej firmie. Są to m.in.:
- miesięczną liczbę przyjmowanych faktur,
- liczbę aktywnych Użytkowników systemu,
- czy zakres integracji oferowany przez używaną w Twojej firmie aplikację FK.
Aby jednak nakreślić Ci koszt opisawanego rozwiązania - dla przykładowej instalacji obsługującej miesięcznie 10 000 stron OCRowanych faktur jednorazowy koszt wdrożenia wyniesie 9 999 zł.
Jeśli chcesz poznać wszystkie korzyści jakie czekają Twoje biuro księgowe w przypadku wdrożenia elliteq ECM, dowiedzieć się jaki jest spodziewany ROI dla wdrożenia, poznać precyzyjną ceną lub uzyskać odpoweidzi na nurtujące Cię pytania - wypełnij poniższy formularz:
Archiwizacja faktur elektronicznych i opisywanie faktur Kosztowych + OCR
Wprowadzanie faktur do programu księgowego jest ciężką i mozolną pracą. Niejednokrotnie jest to praca wykonywana podwójnie, ponieważ w pracy biura księgowego liczy się każda cyfra, litera, przecinek czy kropka. Czy jednak oznacza to, że praca księgowego musi być męcząca i czasochłonna?
Nie!
Moduły rozwiązania elliteq ECM – FLEXer OCR oraz ScanPort pozwalają kilkukrotnie usprawnić pracę biura księgowego praktycznie bezpośrednio po wdrożeniu!
Skonfigurowany system pozwala na automatyczne i półautomatyczne odczytywanie i przenoszenie wybranych danych ze skanowanych faktur przychodzących bezpośrednio do programu księgowego!
Skanowanie faktur nigdy nie było tak szybkie
Najprostszy scenariusz wykorzystania systemu skanowania faktur w pracy biura księgowego wygląda następująco:


KROK I
Skanowanie faktury. Weryfikacja jakości skanu.
























KROK II
Proces OCR. Dla nowych dostawców operator korzystając z aplikacji ScanPort odczytuje dane wskazując odpowiednie pola na fakturze wskaźnikiem myszy, a FLEXer zapamiętuje cechy charakterystyczne układu tej faktury. Dla następnych dokumentów od tego samego dostawcy, FLEXer posłuży się zapamiętanym układem faktury i automatycznie wypełni wymagane pola formularza.




KROK III
Weryfikacja odczytanych danych. W tym kroku użytkownik analizuje i w razie potrzeby weryfikuje poprawność danych odczytach przez mechanizm OCR.





KROK IV
Potwierdzenie poprawności danych i przekazanie ich przez interfejs FLEXer10 do pliku XML według zaleceń Klienta.
Korzyści, które zagwarantujesz swojej firmie decydując się na program do skanowania faktur:
- Oszczędność czasu rejestracji faktur
- Odciążenie wykwalifikowanych służb księgowych od mechanicznych prac przepisywania danych
- Zmniejszenie nakładów na obsługę faktur w firmie
- Znaczące skrócenie czasu dostępu do danych z zarejestrowanych faktur zanim zostaną zaksięgowane
- Znacznie skrócenie czasu przepisania danych z faktury
Dowiedz się więcej o Archiwizacji Faktur + OCR