Zarządzanie Procedurami Jakości
Lepsza wydajność zaczyna się od dobrej organizacji procesów biznesowych
Co zyskujesz?
Przede wszystkim produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.
Dlaczego system elliteq?
Wprowadzenie elektronicznego przepływu pracy (Workflow) i dokumentów elektornicznych wraz z archiwizacją jest doskonałą okazją do reorganizacji firmy, przyjrzenia się procesom w niej zachodzącym, ich długości oraz do usprawnienia zarządzania. Dobrze skonfigurowany obieg stanowi również klamrę scalającą rozproszone terytorialnie oddziały czy zakłady. Poprawia się logistyka przedsiębiorstwa, miedzy innymi dzięki monitorowaniu tak kluczowych procesów jak obsługa zapytań ofertowych i zamówień, a zastosowanie np. elektronicznego obiegu akceptacji faktur przychodzących usprawnia i uspokaja zarządzanie zobowiązaniami finansowymi firmy.
Zarządzanie procedurami jakości
więcej . . .
Korzyści:
- możliwość prowadzenia dokumentacji wyłącznie w formie elektronicznej
- posiadanie wyspecjalizowanego i bezpiecznego archiwum dokumentacji, księgi jakości, instrukcji i procedur
- eliminację ryzyka pracy z nieaktualnymi lub niezatwierdzonymi procedurami i instrukcjami
- pewność, że firma uzyskała w zakresie zapewnienia jakości zgodność z aktualnymi wymogami prawa i zgodność ta będzie dotrzymywana w przyszłości
- pewny i nieutrudniony dostęp dla pracowników do aktualnych i zatwierdzonych szablonów dokumentów, instrukcji, procedur, zapisów jakości
- niedostępność dokumentów wrażliwych lub poufnych dla osób nieuprawnionych
- praca bez improwizacji – z zatwierdzonymi procesami, które standaryzują działanie firmy
- eliminacja papierowych wersji dokumentów i wszelkich ryzyk z tym związanych

Produkt zawiera:
- archiwizację elektroniczną dokumentów elektronicznych i skanowanych
- nadzorowany dostęp, edycję i wersjonowanie dokumentów
- tworzenie automatycznego logu historii życia dokumentu (kto, kiedy – stworzył, zaakceptował, zwolnił do publikacji, zapoznał się)
- możliwość wykorzystania kodów kreskowych do jednoznacznej identyfikacji dokumentu
- repozytorium szablonów dokumentów
- mechanizmy pozwalające budować struktury relacji pomiędzy dokumentami
- narzędzia publikacji dokumentów
- automatyczne mechanizmy powiadamiania o upływie ważności akceptu, lub zmiany statusu dokumentu
- automatyczne mechanizmy powiadamiania o terminie audytu
- zaawansowane mechanizmy wyszukiwania i zapamiętywanie zapytań wyszukiwania w formie raportów ad-hoc
- proste ścieżki workflow dla procesu akceptacji dokumentu
Kto skorzysta:
- dyrektorzy ds. systemów jakości
- pełnomocnicy ds. systemów jakości
- dział organizacji