Reklamacje od Odbiorców
Lepsza wydajność zaczyna się od dobrej organizacji procesów biznesowych
Co zyskujesz?
Przede wszystkim produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.
Dlaczego system elliteq?
Wprowadzenie elektronicznego przepływu pracy (Workflow) i dokumentów elektornicznych wraz z archiwizacją jest doskonałą okazją do reorganizacji firmy, przyjrzenia się procesom w niej zachodzącym, ich długości oraz do usprawnienia zarządzania. Dobrze skonfigurowany obieg stanowi również klamrę scalającą rozproszone terytorialnie oddziały czy zakłady. Poprawia się logistyka przedsiębiorstwa, miedzy innymi dzięki monitorowaniu tak kluczowych procesów jak obsługa zapytań ofertowych i zamówień, a zastosowanie np. elektronicznego obiegu akceptacji faktur przychodzących usprawnia i uspokaja zarządzanie zobowiązaniami finansowymi firmy.
więcej . . .
Korzyści:
- dobrze poinformowany Klient
- elektroniczny rejestr zgłoszeń reklamacyjnych
- usystematyzowany sposób obsługi zgłoszenia
- utrzymanie reżimu czasowego obsługi sprawy
- nadzór nad całym procesem
- możliwość tworzenia statystyk na potrzeby usprawnienia produktów
- baza wiedzy o pojawiających się problemach
- baza rozwiązań dla powtarzających się problemów

Produkt zawiera:
- Archiwum elektroniczne z funkcją budowania relacji pomiędzy dokumentami
- Przygotowanie do integracji z bazą kontrahentów
- Dedykowaną kartę profilową zawierającą pola słownikowe istotne dla procesów reklamacji
- Proces workflow dla reklamacji z parametryzacją terminów reakcji
- Funkcje prezentacji spraw reklamacyjnych w dowolnych układach, grupowaniach, selekcjach
- Funkcje kalkulacyjne obliczające parametry ilościowe i wartościowe reklamacji
- Powiadomienia i eskalacje
- Rejestrację i dostęp do pełnego logu historii zdarzeń dokumentu i sprawy
Kto skorzysta:
- Product Manager
- Dział produkcji
- Dział rozwoju
- Obsługa klienta
Przykładowe etapy obsługi reklamacji:
1. Zgłoszenie Klienta (e-mail, telefon itp.).
2. Uruchomienie procesu przez wypełnienie karty profilowej sprawy.
3. Przyjęcie zgłoszenia reklamacji – wprowadzanie do rejestru reklamacji.
4. Potwierdzenie przyjęcia przedmiotu do serwisu.
5. Weryfikacja zasadności (jedno lub wieloetapowa).
6. Raport z oględzin.
7. Potwierdzenie zasadności – poinformowanie Klienta.
8. Przygotowanie rozwiązania.
9. Naprawa/usunięcie problemu.
10. Podsumowanie kosztów.
11. Wysyłka do klienta – informacja o wysyłce.
12. Zamknięcie reklamacji