Reklamacje od Odbiorców

Lepsza wydajność zaczyna się od dobrej organizacji procesów biznesowych


Elektroniczny obieg dokumentów


Co zyskujesz?

Przede wszystkim produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.

Wypełnij formularz a pokażemy Ci pełne możliwości naszego rozwiązania.

 

Dlaczego system elliteq?

Wprowadzenie elektronicznego przepływu pracy (Workflow) i dokumentów elektornicznych wraz z archiwizacją jest doskonałą okazją do reorganizacji firmy, przyjrzenia się procesom w niej zachodzącym, ich długości oraz do usprawnienia zarządzania. Dobrze skonfigurowany obieg stanowi również klamrę scalającą rozproszone terytorialnie oddziały czy zakłady. Poprawia się logistyka przedsiębiorstwa, miedzy innymi dzięki monitorowaniu tak kluczowych procesów jak obsługa zapytań ofertowych i zamówień, a zastosowanie np. elektronicznego obiegu akceptacji faktur przychodzących usprawnia i uspokaja zarządzanie zobowiązaniami finansowymi firmy.

Reklamacje od odbiorcówReklamacje od odbiorców

Reklamacje od Odbiorców | Rejestracja | Procedury obsługi | Powiadamianie
Uzyskaj efekt zadowolenia Klienta i prawidłowo obsłuż reklamację. Przestaw się na wysoki standard obsługi i ogranicz do minimum kolejne reklamacje.
  • więcej . . .

 

Korzyści:

  • dobrze poinformowany Klient
  • elektroniczny rejestr zgłoszeń reklamacyjnych
  • usystematyzowany sposób obsługi zgłoszenia
  • utrzymanie reżimu czasowego obsługi sprawy
  • nadzór nad całym procesem
  • możliwość tworzenia statystyk na potrzeby usprawnienia produktów
  • baza wiedzy o pojawiających się problemach
  • baza rozwiązań dla powtarzających się problemów
 

 Reklamacje od odbiorców
 

Produkt zawiera:

  • Archiwum elektroniczne z funkcją budowania relacji pomiędzy dokumentami
  • Przygotowanie do integracji z bazą kontrahentów
  • Dedykowaną kartę profilową zawierającą pola słownikowe istotne dla procesów reklamacji
  • Proces workflow dla reklamacji z parametryzacją terminów reakcji
  • Funkcje prezentacji spraw reklamacyjnych w dowolnych układach, grupowaniach, selekcjach
  • Funkcje kalkulacyjne obliczające parametry ilościowe i wartościowe reklamacji
  • Powiadomienia i eskalacje
  • Rejestrację i dostęp do pełnego logu historii zdarzeń dokumentu i sprawy

Kto skorzysta:

  • Product Manager
  • Dział produkcji
  • Dział rozwoju
  • Obsługa klienta
 

Przykładowe etapy obsługi reklamacji:

1. Zgłoszenie Klienta (e-mail, telefon itp.).
2. Uruchomienie procesu przez wypełnienie karty profilowej sprawy.
3. Przyjęcie zgłoszenia reklamacji – wprowadzanie do rejestru reklamacji.
4. Potwierdzenie przyjęcia przedmiotu do serwisu.
5. Weryfikacja zasadności (jedno lub wieloetapowa).
6. Raport z oględzin.
7. Potwierdzenie zasadności – poinformowanie Klienta.
8. Przygotowanie rozwiązania.
9. Naprawa/usunięcie problemu.
10. Podsumowanie kosztów.
11. Wysyłka do klienta – informacja o wysyłce.
12. Zamknięcie reklamacji


Zapewniamy skuteczną integrację z wszystkimi dostępnymi systemami klasy ERP!

Zobacz jak wygląda elliteq ECM

 

Dowiedz się więcej o naszym rozwiązaniu

Wypełnij formularz a pokażemy Ci pełne możliwości naszego systemu.

 

Jakość sprawdzona przez liderów rynku

Wybierz rozwiązania elliteq i dołącz do zadowolonych Klientów. Poznaj ich wszystkich.

 

ABB Sp. z o.o.
ATI ZKM Forging
Autoliv
Baker Tilly
Bank BGŻ
Basser Orlen
BGK
ControllingOnline
DAYCO
Dynamic BPM
Global Work
Grupa Żywiec
Cement Górażdże
Hammered
HiP
Hormann
IMB Podbeskidzie
International Paper
Kaefer
Kotlin

elliteq sp. z o.o.

 ul. Chorzowska 109A, 40-101 Katowice
 32 718 65 70
 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.