Procesy Wyceny i Ofertowania
Lepsza wydajność zaczyna się od dobrej organizacji procesów biznesowych
Co zyskujesz?
Przede wszystkim produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.
Dlaczego system elliteq?
Wprowadzenie elektronicznego przepływu pracy (Workflow) i dokumentów elektornicznych wraz z archiwizacją jest doskonałą okazją do reorganizacji firmy, przyjrzenia się procesom w niej zachodzącym, ich długości oraz do usprawnienia zarządzania. Dobrze skonfigurowany obieg stanowi również klamrę scalającą rozproszone terytorialnie oddziały czy zakłady. Poprawia się logistyka przedsiębiorstwa, miedzy innymi dzięki monitorowaniu tak kluczowych procesów jak obsługa zapytań ofertowych i zamówień, a zastosowanie np. elektronicznego obiegu akceptacji faktur przychodzących usprawnia i uspokaja zarządzanie zobowiązaniami finansowymi firmy.
więcej . . .
Korzyści:
- bezpiecznie i nieulotne elektroniczne archiwum procesu ofertowania, pamiętające dla danego zdarzenia biznesowego relacje pomiędzy obiektami takimi jak: foldery, dokumenty, sprawy, użytkownicy
- szybkość reakcji na pytania Klienta dzięki posiadaniu wszystkich informacji i narzędzi „pod ręką” w jednym środowisku
- pewność, że zapytanie nie zostanie nieobsłużone lub zaniedbane dzięki mechanizmom zastępstw i powiadomień
- pewność poprawności kalkulacji
- zgodność wysyłanej dokumentacji z aktualnymi standardami wewnątrzfirmowymi i rynkowymi
- gwarancję wysyłki zaakceptowanej przez menadżera właściwego dla wartości lub przedmiotu oferty
- historię negocjacji z Klientem
- historię tak zwanych precedensów, czyli sposobu realizacji nietypowych zdarzeń biznesowych (czego dotyczyło, dla którego Klienta, kto realizował, kto akceptował, jakie metody były użyte, ile czasu kosztowało, jakie uzyskano rezultaty)
- automatyczny start kolejnych ścieżek workflow (np. dla wybranej oferty story obiegu „Umowa dostawy”, „Zlecenie produkcji”, …)

Produkt zawiera:
- archiwizację elektroniczna dokumentów skanowanych i otrzymywanych emailem
- możliwość wykorzystania kodów kreskowych do jednoznacznej identyfikacji dokumentu i automatyzacji realizacji właściwej ścieżki obsługi sprawy
- repozytorium szablonów dokumentów własnych
- repozytorium wszystkich wersji dokumentów (Klienta i własnych)
- mechanizmy pozwalające budować struktury relacji pomiędzy dokumentami, sprawami, zadaniami
- predefiniowane ścieżki obiegu spraw (z opcją dostarczenia narzędzi do samodzielnego modyfikowania ścieżek akceptacji)
- proste i zaawansowane mechanizmy wyszukiwania dokumentów i spraw
- możliwość zapamiętywania zapytań wyszukiwania dzięki czemu uzyskuje się zbiór dynamicznych raportów i zestawień
- automatyczne powiadomienia mailowe
- rejestrację i dostęp do pełnego logu historii zdarzeń
- możliwość zapisu komentarzy, opinii, ocen dzięki zaawansowanym elektronicznym „żółtym karteczkom” dla dokumentów i spraw
Kto skorzysta:
- dyrektorzy handlowi odpowiedzialni za procesy ofertowania i sprzedaży
- pracownicy odpowiedzialni za ofertowanie
- sprzedawcy i kosztorysanci
- pracownicy działów marketingu (analiza potrzeb klientów)