elliteq Home Office Edition
Lepsza wydajność zaczyna się od dobrej organizacji procesów biznesowych
Co zyskujesz?
Przede wszystkim produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.
Dlaczego system elliteq?
Wprowadzenie elektronicznego przepływu pracy (Workflow) i dokumentów elektornicznych wraz z archiwizacją jest doskonałą okazją do reorganizacji firmy, przyjrzenia się procesom w niej zachodzącym, ich długości oraz do usprawnienia zarządzania. Dobrze skonfigurowany obieg stanowi również klamrę scalającą rozproszone terytorialnie oddziały czy zakłady. Poprawia się logistyka przedsiębiorstwa, miedzy innymi dzięki monitorowaniu tak kluczowych procesów jak obsługa zapytań ofertowych i zamówień, a zastosowanie np. elektronicznego obiegu akceptacji faktur przychodzących usprawnia i uspokaja zarządzanie zobowiązaniami finansowymi firmy.
Elliteq Home Office Edition
Twój partner w pracy zdalnej!
Praca zdalna staje się dla wielu firm codziennością. Szybki dostęp do zasobów firmy takich jak archiwum dokumentów, faktury czy pisma jest kluczem do szybkiej realizacji wewnętrznych działań.
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku stworzyliśmy ofertę skierowaną do wszystkich tych, którzy już dziś chcą przyśpieszyć pracę pracowników i ułatwić im pracę zdalną..
Wybierając rozwiązanie elliteq HOE:
- dostęp do zasobów firmy z każdego miejsca na świecie (najważniejsze aby mieć internet!)
- stały miesięcy abonament bez ukrytych kosztów!
- uruchomienie systemu w chmurze lub na serwerze zamawiającego
Co otrzymujesz w wersji na Abonament:
- repozytorium cyfrowe dokumentów
- rejestr korespondencji i elektroniczną kancelarię
- Workflow dokumentów
- Szkolenie dla użytkowników
- wsparcie serwisowe producenta