eKancelaria

Lepsza wydajność zaczyna się od dobrej organizacji procesów biznesowych


Elektroniczny obieg dokumentów


Co zyskujesz?

Przede wszystkim produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.

Wypełnij formularz a pokażemy Ci pełne możliwości naszego rozwiązania.

 

Dlaczego system elliteq?

Wprowadzenie elektronicznego przepływu pracy (Workflow) i dokumentów elektornicznych wraz z archiwizacją jest doskonałą okazją do reorganizacji firmy, przyjrzenia się procesom w niej zachodzącym, ich długości oraz do usprawnienia zarządzania. Dobrze skonfigurowany obieg stanowi również klamrę scalającą rozproszone terytorialnie oddziały czy zakłady. Poprawia się logistyka przedsiębiorstwa, miedzy innymi dzięki monitorowaniu tak kluczowych procesów jak obsługa zapytań ofertowych i zamówień, a zastosowanie np. elektronicznego obiegu akceptacji faktur przychodzących usprawnia i uspokaja zarządzanie zobowiązaniami finansowymi firmy.

eKancelaria - elektroniczna rejestracja korespondencji


eKancelaria - elektroniczna rejestracja korespondencjieKancelaria - elektroniczna rejestracja korespondencji

Rejestr korespondencji | Elektroniczny sekretariat | Obieg dokumentu | Archiwizacja fizyczna
Pełny komfort pracy dzięki prostemu i intuicyjnemu Workflow. System zapisze wszelką korespondencję przychodzącą i wychodzącą z firmy, zadba o jej prawidłową klasyfikację i opis oraz powiadomi zainteresowanych pracowników. A wszystkie oryginały dokumentów zostaną odłożone we wskazane przez system miejsce. W sprzedaży oferujemy zarówno gotowy do instalacji moduł, jak i wersję zindywidualizowaną, konfigurowaną pod konkretnego klienta.
  • więcej . . .

 

Korzyści:

  • bezpieczny i trwały rejestr wszelkiej korespondencji prowadzony w repozytorium systemu klasy DMS
  • błyskawiczny dostęp do raportów korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • zapis dokumentu w logicznym miejscu drzewa dokumentów repozytorium
  • łączenie korespondencji w relacje z innymi dokumentami lub folderami
  • graficzną prezentację struktury archiwum fizycznego z informacją on-line jaką zawartość mają poszczególne segregatory z dokumentami papierowymi
  • ułatwiony wyczerpujący opis korespondencji dzięki słownikom: – typów dokumentów i właściwym dla tych typów zbiorów pól opisowych (metadanych) – kontrahentów w celu ułatwienia adresowania (możliwa integracja z zewnętrznymi rejestrami klientów)
 

 eKancelaria - elektroniczna rejestracja korespondencji

Elektroniczny rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej w firmie - bezpieczny i trwały

Jako firma wiemy doskonale, że prowadzenie korespondencji wewnątrz i zewnątrz firmy to niezbędny element prawidłowego przepływu informacji. Jednak po pewnym czasie archiwum z ważnymi informacjami dla przedsiębiorstwa często zostaje zagubione. To może prowadzić do dezorganizacji pracowników i całej firmy. Z pomocą przychodzi elektroniczny program rejestracji korespondencji w firmie. Dzięki niemu obieg informacji jest sprawny i szybki co przekłada się na większą efektywność zadań. Co więcej z analiz przeprowadzonych w naszej firmie wynika, że wydajność elektronicznego sekretariatu znacznie rośnie. Zatem można śmiało powiedzieć, że prawidłowa ewidencja korespondencji ułatwia pracę wszystkim pracownikom. Warto zwrócić uwagę także na fakt, że elektroniczny rejestr korespondencji pozwala kontrolować cały proces przepływu informacji oraz ułatwia dostęp do całego archiwum. Masz pytania? Skonsultuj się z nami za pośrednictwem formularza poniżej. Zapraszamy!

Produkt zawiera:

  • mechanizmy automatycznej numeracji dokumentów
  • automatyczny zapis w metadanych dokumentu kto, kiedy zlecił wysyłkę
  • automatyczny zapis w metadanych dokumentu kto, kiedy otrzymał korespondencję do dekretacji, kto i kiedy wykonał polecenie wynikające z dekretacji
  • możliwość archiwizacji korespondencji otrzymywanej i wysyłanej za pomocą poczty elektronicznej
  • wydruk dziennika korespondencji
  • raport korespondencji poleconej wychodzącej w układzie Poczty Polskiej
  • funkcjonalność sterowania archiwizacją fizyczną dokumentów
  • system generowania i drukowania kodów kreskowych
  • system odczytu kodów kreskowych poczty polskiej
  • możliwość rozbudowy o mechanizmy korespondencji seryjnej, obliczania opłat pocztowych, prowadzenia rejestru podpisania odbioru

Kto skorzysta:

  • Sekretariat
  • Kancelaria
  • Biuro podawcze
 

Zapewniamy skuteczną integrację z wszystkimi dostępnymi systemami klasy ERP!

Zobacz jak wygląda elliteq ECM

 

Dowiedz się więcej o naszym rozwiązaniu

Wypełnij formularz a pokażemy Ci pełne możliwości naszego systemu.

 

Jakość sprawdzona przez liderów rynku

Wybierz rozwiązania elliteq i dołącz do zadowolonych Klientów. Poznaj ich wszystkich.

 

ABB Sp. z o.o.
ATI ZKM Forging
Autoliv
Baker Tilly
Bank BGŻ
Basser Orlen
BGK
ControllingOnline
DAYCO
Dynamic BPM
Global Work
Grupa Żywiec
Cement Górażdże
Hammered
HiP
Hormann
IMB Podbeskidzie
International Paper
Kaefer
Kotlin

elliteq sp. z o.o.

 ul. Gallusa 12, 40-594 Katowice
 32 718 65 70
 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.