eKancelaria
Lepsza wydajność zaczyna się od dobrej organizacji procesów biznesowych
Co zyskujesz?
Przede wszystkim produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.
Dlaczego system elliteq?
Wprowadzenie elektronicznego przepływu pracy (Workflow) i dokumentów elektornicznych wraz z archiwizacją jest doskonałą okazją do reorganizacji firmy, przyjrzenia się procesom w niej zachodzącym, ich długości oraz do usprawnienia zarządzania. Dobrze skonfigurowany obieg stanowi również klamrę scalającą rozproszone terytorialnie oddziały czy zakłady. Poprawia się logistyka przedsiębiorstwa, miedzy innymi dzięki monitorowaniu tak kluczowych procesów jak obsługa zapytań ofertowych i zamówień, a zastosowanie np. elektronicznego obiegu akceptacji faktur przychodzących usprawnia i uspokaja zarządzanie zobowiązaniami finansowymi firmy.

eKancelaria - elektroniczna rejestracja korespondencji
więcej . . .
Korzyści:
- bezpieczny i trwały rejestr wszelkiej korespondencji prowadzony w repozytorium systemu klasy DMS
- błyskawiczny dostęp do raportów korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- zapis dokumentu w logicznym miejscu drzewa dokumentów repozytorium
- łączenie korespondencji w relacje z innymi dokumentami lub folderami
- graficzną prezentację struktury archiwum fizycznego z informacją on-line jaką zawartość mają poszczególne segregatory z dokumentami papierowymi
- ułatwiony wyczerpujący opis korespondencji dzięki słownikom: – typów dokumentów i właściwym dla tych typów zbiorów pól opisowych (metadanych) – kontrahentów w celu ułatwienia adresowania (możliwa integracja z zewnętrznymi rejestrami klientów)

Elektroniczny rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej w firmie - bezpieczny i trwały
Jako firma wiemy doskonale, że prowadzenie korespondencji wewnątrz i zewnątrz firmy to niezbędny element prawidłowego przepływu informacji. Jednak po pewnym czasie archiwum z ważnymi informacjami dla przedsiębiorstwa często zostaje zagubione. To może prowadzić do dezorganizacji pracowników i całej firmy. Z pomocą przychodzi elektroniczny program rejestracji korespondencji w firmie. Dzięki niemu obieg informacji jest sprawny i szybki co przekłada się na większą efektywność zadań. Co więcej z analiz przeprowadzonych w naszej firmie wynika, że wydajność elektronicznego sekretariatu znacznie rośnie. Zatem można śmiało powiedzieć, że prawidłowa ewidencja korespondencji ułatwia pracę wszystkim pracownikom. Warto zwrócić uwagę także na fakt, że elektroniczny rejestr korespondencji pozwala kontrolować cały proces przepływu informacji oraz ułatwia dostęp do całego archiwum. Masz pytania? Skonsultuj się z nami za pośrednictwem formularza poniżej. Zapraszamy!
Produkt zawiera:
- mechanizmy automatycznej numeracji dokumentów
- automatyczny zapis w metadanych dokumentu kto, kiedy zlecił wysyłkę
- automatyczny zapis w metadanych dokumentu kto, kiedy otrzymał korespondencję do dekretacji, kto i kiedy wykonał polecenie wynikające z dekretacji
- możliwość archiwizacji korespondencji otrzymywanej i wysyłanej za pomocą poczty elektronicznej
- wydruk dziennika korespondencji
- raport korespondencji poleconej wychodzącej w układzie Poczty Polskiej
- funkcjonalność sterowania archiwizacją fizyczną dokumentów
- system generowania i drukowania kodów kreskowych
- system odczytu kodów kreskowych poczty polskiej
- możliwość rozbudowy o mechanizmy korespondencji seryjnej, obliczania opłat pocztowych, prowadzenia rejestru podpisania odbioru
Kto skorzysta:
- Sekretariat
- Kancelaria
- Biuro podawcze