eDelegacje - system rozliczania delegacji


eDelegacje - system rozliczania delegacjieDelegacje - system rozliczania delegacji

Akceptacja delegacji i rozliczenia kosztów | Akceptacja wyjazdu służbowego | Rozliczenie kosztów | Sprawozdania i załączniki
Produkt zapewnia pełną obsługę procesu delegacji - od momentu złożenia wniosku do ostatecznego rozliczenia się osoby delegowanej z odbytej podróży służbowej. Specjalnie stworzony na te potrzeby proces workflow idealnie odwzorowuje krok po kroku wszystkie etapy związane z typową obsługa wyjazdu służbowego. W sprzedaży oferujemy zarówno gotowy do instalacji moduł, jak i wersję zindywidualizowaną, konfigurowaną pod konkretnego klienta.
  • więcej . . .

 

Korzyści:

  • Wyeliminowanie papierowego dokumentu (Polecenie wyjazdu służbowego)
  • Systemowy i jednoznaczny sposób obsługi delegacji
  • Wymóg określonego sposobu rozliczania wyjazdu
  • Usystematyzowany sposób gromadzenia raportów i innych załączników z delegacji
  • Automatyczne obliczanie diet
  • Automatyczne rozliczanie zaliczek
  • Zawsze aktualna informacja o tym, których pracowników nie ma w firmie
  • Dostęp do pełnej historii wszystkich wyjazdów służbowych dla osób zainteresowanych
 eDelegacje - system rozliczania delegacji
 

Produkt zawiera:

  • Obsługę delegacji krajowych i zagranicznych
  • Automatycznie tworzoną listę najczęściej wybieranych miast docelowych
  • Indywidualną listę środków transportu
  • Mechanizm automatycznego obliczania stawek diet i kalkulacji kosztów delegacji
  • Możliwość wydruku podsumowania wyjazdu służbowego z wszystkimi wymaganiami informacji z formularza sprawy
  • Kalendarz z informacjami o wszystkich firmowych wyjazdach służbowych
  • Możliwość przekazania danych do systemu FK

Kto skorzysta:

  • Kadra zarządzająca
  • Kierownicy działów
  • Sekretariaty
  • Księgowość
  • Pracownicy jeżdżący na delegacje
 

Przykładowe etapy obsługi delegacji:

1. Uruchomienie i wypełnienie wniosku na podróż służbową i dodanie niezbędnych załączników.
2. Przesłanie wniosku do bezpośredniego przełożonego.
3. Akceptacja bezpośredniego przełożonego.
4. Akceptacja dyrektora działu.
5. Rozliczenie delegacji; dodanie niezbędnych załączników, uzupełnienie wymaganych informacji.
6. Przesłanie rozliczenia do akceptacji.
7. Akceptacja rozliczenia.
8. Przekazanie sprawy wraz ze wszystkimi dokumentami do księgowości.


Zapewniamy skuteczną integrację z wszystkimi dostępnymi systemami klasy ERP!

Zobacz jak wygląda elliteq ECM

 

Zainteresowały Cię nasze rozwiązania?

Świetnie. Wypełnij formularz a powiemy Ci jak jeszcze możesz je wykorzystać.

Skontaktuj się z nami

  Mail is not sent.   Wiadomość została wysłana. Dziękujemy.