Automatyzacja przyjmowania e-Faktur
Lepsza wydajność zaczyna się od dobrej organizacji procesów biznesowych
Co zyskujesz?
Przede wszystkim produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.
Dlaczego system elliteq?
Wprowadzenie elektronicznego przepływu pracy (Workflow) i dokumentów elektornicznych wraz z archiwizacją jest doskonałą okazją do reorganizacji firmy, przyjrzenia się procesom w niej zachodzącym, ich długości oraz do usprawnienia zarządzania. Dobrze skonfigurowany obieg stanowi również klamrę scalającą rozproszone terytorialnie oddziały czy zakłady. Poprawia się logistyka przedsiębiorstwa, miedzy innymi dzięki monitorowaniu tak kluczowych procesów jak obsługa zapytań ofertowych i zamówień, a zastosowanie np. elektronicznego obiegu akceptacji faktur przychodzących usprawnia i uspokaja zarządzanie zobowiązaniami finansowymi firmy.
Automatyzacja przyjmowania e-Faktur
więcej . . .
Korzyści:
- Oszczędność papieru – eliminacja drukowania e-Faktur
- Uniknięcie sytuacji polegających na obawie utraty integralności treści wydrukowanej e-Faktury
- Uproszczenie procedur kontrolnych
- Automatyzacja wykrywania e-Faktur w poczcie elektronicznej
- Mechanizmy powiadamiania o wykryciu przez system dokumentu, który nie jest rozpoznany w 100% jako e-Faktura

Produkt zawiera:
- Repozytorium dokumentów
- Integracja z MS Outlook
- Powiadamianie mailowe i systemowe
Kto skorzysta:
- Księgowość
- Kancelaria/Sekretariat
- Główny księgowy
- Dyrektor finansowy