eKancelaria

Elektroniczna rejestracja korespondencji – Workflow procesu dekretacji

Elektroniczny program rejestracji korespondencji w firmie oferuje skuteczną organizację, bezpieczeństwo i łatwy dostęp do dokumentów, zapewniając efektywność pracy i kontrolę procesu.

Najważniejsze korzyści po wdrożeniu eKancelarii systemu elliteq:

  • Skuteczna organizacja korespondencji i sprawny obieg informacji
  • Łatwy i szybki dostęp do dokumentów z każdego miejsca
  • Zwiększenie efektywności pracy
  • Kontrola procesu i zapewnienie spójności działań

eKancelaria

Elektroniczna rejestracja korespondencji – Workflow procesu dekretacji

Elektroniczny program rejestracji korespondencji w firmie oferuje skuteczną organizację, bezpieczeństwo i szybki dostęp do dokumentów, zapewniając efektywność pracy i kontrolę procesu.

Najważniejsze korzyści po wdrożeniu eKancelarii systemu elliteq:

  • Skuteczna organizacja korespondencji i sprawny obieg informacji
  • Łatwy i szybki dostęp do dokumentów z każdego miejsca
  • Zwiększenie efektywności pracy
  • Kontrola procesu i zapewnienie spójności działań

Pełny komfort pracy dzięki prostemu i intuicyjnemu Workflow

Elektroniczny program rejestracji korespondencji oferuje pełny komfort pracy poprzez prosty i intuicyjny Workflow. Dzięki temu rozwiązaniu, proces rejestrowania, klasyfikacji i opisu korespondencji staje się łatwy i wygodny, przekładając się na większą efektywność zadań. Pracownicy nie muszą już się martwić o utratę ważnych dokumentów, a wszystkie informacje są uporządkowane i łatwo dostępne w jednym miejscu.

Skuteczna organizacja korespondencji

System zapisuje wszelką korespondencję przychodzącą i wychodzącą z firmy, dbając o jej prawidłową klasyfikację i opis. Dzięki temu pracownicy mogą szybko znaleźć potrzebne dokumenty, co przyspiesza proces podejmowania decyzji i wykonywania działań.

Pisma przychodzące są przechwytywane z maili lub inteligentnie skanowane, a następnie automatycznie przekazywane do dalszej obróbki. Natomiast pisma wychodzące mogą być bezproblemowo wysyłane za pośrednictwem aplikacji Poczty Polskiej (eNadawca) lub firm kurierskich.

Dokumenty można podpisywać przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub biometrycznego podpisu odręcznego.

Optymalne wykorzystanie miejsca i bezpieczeństwo dokumentów

Elektroniczny program rejestracji korespondencji umożliwia przechowywanie oryginałów dokumentów we wskazanym przez system miejscu. Dzięki temu, firma może optymalnie wykorzystać przestrzeń, unikając bałaganu związanego z papierowymi dokumentami. Ponadto, system zapewnia bezpieczeństwo dokumentów, eliminując ryzyko utraty lub zniszczenia ważnych informacji.

Dostosowane rozwiązania dla klienta

Nasza firma oferuje rozwiązanie zindywidualizowane, modelowane zgodnie z wymaganiami i potrzebami klienta. Dzięki temu, możemy dostosować elektroniczny program rejestracji korespondencji do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta. Oferujemy rozwiązania idealnie dopasowane do struktury i organizacji danej firmy.

Kontrola procesu przepływu informacji

Elektroniczny program rejestracji korespondencji umożliwia pełną kontrolę nad procesem przepływu informacji. Można śledzić status i historię dokumentów, monitorować ich przekazywanie między pracownikami oraz zapewnić zgodność z procedurami i polityką firmy. To daje pewność, że żadna korespondencja nie zostanie przeoczona i że wszystkie dokumenty są przetwarzane zgodnie z określonymi wytycznymi.

Funkcjonalność produktu

  • Mechanizmy automatycznej numeracji dokumentów, szerokie zastosowanie kodów kreskowych
  • Automatyczny zapis w metadanych dokumentu kto, kiedy otrzymał korespondencję do dekretacji, kto i kiedy wykonał polecenie wynikające z dekretacji, jak wyglądała i kiedy została wysłana odpowiedź
  • Wydruk dziennika korespondencji i raport korespondencji wychodzącej w układzie Poczty Polskiej
  • Zapis o miejscu odkładania fizycznych dokumentów, zapis o wypożyczeniach oryginałów
  • Możliwość rozbudowy o mechanizmy korespondencji seryjnej, prowadzenia rejestru podpisanych potwierdzeń odbioru

Zapewniamy skuteczną integrację z wszystkimi dostępnymi systemami klasy ERP*

* System ERP (ang. Enterprise Resources Planning) to oprogramowanie do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem.

Proste kroki do wdrożenia eKancelarii wraz z systemem elliteq

Analiza

Zaczynamy od zaprezentowania działania systemu elliteq oraz od analizy Twoich potrzeb biznesowych i wymagań.

Rozwiązanie

Przygotowujemy projekt najlepszego rozwiązania dla Twojego biznesu z daną funkcjonalnością oraz dokonujemy jego personalizacji i optymalizacji.

Wdrożenie

Wdrażamy „skrojone na miarę” rozwiązanie i przeprowadzamy szkolenie. Zwykle trwa to 1-2 dni.

Opieka

Opiekujemy się naszym produktem, rozwijamy zgodnie z kolejnymi potrzebami Twojego biznesu, doradzamy oraz serwisujemy.

Jakość sprawdzona przez liderów rynku

Poznaj inne możliwości elliteq

Skomponuj swój elliteq

Określ swoje potrzeby, a my zaproponujemy odpowiednią konfigurację elliteq.

Wypełniając formularz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez elliteq Sp. z o.o. podanych w formularzu, w celu i w zakresie niezbędnym do odpowiedzi na zadane przez Państwa pytanie lub przedstawienia oferty handlowej firmy elliteq Sp. z o.o. Mają Państwo prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi lub przeniesienia danych.

Zapoznaj się z korzyściami i możliwościami elliteq na naszej stronie:

Umów się na termin prezentacji

Na niezobowiązującym pokazie poznasz korzyści i możliwości  wykorzystania systemu elliteq w Twoim biznesie.

* Pola wymagane
Zamów bezpłatną rozmowę z naszym menadżerem produktu

Oddzwonimy do Ciebie najszybciej jak to możliwe.

Wybierz dogodny termin rozmowy
Zostaw wiadomość - wkrótce odpowiemy

Wypełniając formularz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez elliteq Sp. z o.o. podanych w formularzu, w celu i w zakresie niezbędnym do odpowiedzi na zadane przez Państwa pytanie lub przedstawienia oferty handlowej firmy elliteq Sp. z o.o. Mają Państwo prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi lub przeniesienia danych.